تولدی دیگر

  • بی نام
  • يكشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۷
  • ۱۳:۰۱

خبری آمد خبری در راه است

دوباره پسر خاله شدم!؟

صبح زود که از خواب شیرین پاشدم شنیدم پسر خاله گرامی پا به دنیای زمینی ما گذاشته 

اولش تعجب کردم!! آخِ انگار همین دیروز بود که فهمیدم دوباره می خوام پسر خاله بشم ، واقعاً که زمان دیگه خیلی دارِ زود می‌گذر

بعد خوشحال شدم، چون یک نفر به جمع خانوادمون اضافه شده

و بعدش نگران، نگران حال و روز خودم که الآن 23 سال از زندگیم گذشته و تقریباً روی نقطه صفر هستم 

نه که بخو ام ناله سر بدم و از زمین و زمان گله کنم نه، من از این عادتا ندارم بیشتر دارم به خودم و آینده‌ام فکر می‌کنم که چطور می خواد پیش بره

دیگه واقعاً دارم پیر میشم 

الآن دیگه پسر خاله 6 نفر شدم که 5 تاشون از من کوچک تر هستند و این درحالی است که من هنوز نه کار درستی دارم (پیگیر کار هستم) نه سرمایه درستی دارم و نه حتی یدونه همدم (البته این یکی ایرادش از خودمِ زیاد دنبالش نبودمچشمک ) 

خوب دیگه بگذریم در دنیای مجازی یدونه هدیه می‌دم به تمام تازه متولد شده‌های عزیز که قدمشون به روی چشم ما پیرمردان جدید آینده قرار دارِ


پ.ن: راستی آقاگل  هم پسرخاله شد دوباره

  • نمایش : ۵۱۹
  • نیوشا یعقوبی
    مبارک باشه :)
    کاش عکسشم میذاشتین :) 
    آقاگل ‌‌
    دکتر :)
    خواب تو چشمت بوده نفهمیدی پسره. تازه بعد نه ماه هنوز نمی‌دونستی پسره وجدانن؟ :d :|
    خدایا ما رو با کیا پسرخاله کردی؟ هکسره رو لااقل درست رعایت کن. تا نزدم بلاکت کنم.
    من بنده حرفی برا گفتن ندارم (: اشتباه فراموشی بود

    با خوبان

    هکسره در ویراستیار میگه اینشکلی درسته نه اونشکلی 

    من زیاد قواعد ویراستاری رو بلد نیستم برا همین اونجا چک کردم متنمو و اینا رو گفت تغییر بده

    چم
    آقاگل ‌‌
    بابا "دیگه" نه "دیگِ"
    ویراستیار اگه همچین کلمه‌ای پیشنهاد داده بزن حذفش کن. شیفت و دیلیتش هم بکن. :|
    بعد اینکه از ویراستیار زمانی استفاده کن که متن رسمی نوشتی. نه وقتی محاوره می‌نویسی.
    نمیدونم والا  چیزیه که گفته بود 

    اوهوم همین کارو میکنم :)
    شاهزاده شب
    چه خوب :)
    اوهوم :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">