شلوغی کار

  • بی نام
  • شنبه ۱۲ خرداد ۹۷
  • ۱۲:۳۷

یه وقتایی فکر میکنی یک کاری کلا دو یا سه ساعت وقت میگیره و میگی من انجام میدم سریع تحویل میدم کار رو
اما...
اما به یک باره قطعی برق + پریدن آنتن تلفن + قطعی اینترنت رُخ میده
بعدش هم که درست میشه همه موارد بالا
شروع به کار که میکنی میبینی خیلی از مِلاک های کار رو در نظر نگرفتی و زمان خیلی زیادی میگیره
حالا شرایط من همین شده
باید یک لیست از قیمت گذاری های  رقبا رو آماده میکردم که داخل سایتشون هست
بعد زمان لود شدن و وارد کردن اطلاعات و این که این سرور کوفتیشون  جواب نمیده بعضی وقتا رو حساب نکردم :/
قرار بود 2 روزه انجام بشه ولی الان به لطف موارد بالا 4 روز شده  و من همچنان در حال جمع آوری اطلاعات هستم :/

+ این چند روز اخیر خیلی درگیر بودم و هستم برا همین خیلی وقت کمی برای نوشتن دارم

+ خیلی دوست داشتم توی یکی دوتا از چالش هایی که دیدم شرکت کنم ولی وقت نداشتم

+ با وقت کمی که دارم ولی باز هم پست های دوستان رو میخونم و فقط میخونم :)

  • نمایش : ۷۸۵
  • علیــ ـرضا
    خسته نباشید 
    پیش میاد این چنین اتفاقاتی 
    گاهی بیشتر باید وقت بزاری 
    موفق باشید . ان شاء الله بموقعش شرکت میکنین 😄 تو چالش ها 
    سلامت باشی
    اوهوم

    آره امیدوارم وقت بکنم که شرکت کنم خیلی دوست میدارم بعضی چالشا رو :)
    سه نقطه
    یه بار می خواستن ما رو ببرن کربلا .
    همه شور و شوق کربلا داشتیم .
    مسئول اومد صحبت های مقدماتی رو انجام بده .
    رفت جلو وایستاد ، رو کرد به جمعیت و گفت :
    "عرفت الله بفسخ العزائم"
    یعنی خدا رو با از بین رفتن تصمیم ها شناختم !

    این یعنی کربلا رفتنمون کنسل شده بود !

    قسمت بوده حتما 
    ان شاالله  دفعات بعدی کنسل نمیشه
    :)

    Jandark .A
    سفسطه ی برنامه ریزی!
    هر دفعه می دونیم سری قبل وقت بیشتری گذاشتیم واسش، ولی به خودمون میگیم: نه این دفعه این برنامه فقط همین قدر وقت لازم داره! 
    سفسطه نیست نداشتن اطلاعات کافیه و استفاده از اطلاعات قبلی هستش
    من یک دید کلی نسبت به این کار داشتم و روی همون مثلا گفتم 2 روزه تمومه
    ولی وقتی داخل کار رفتم دیدم چنتا ملاک کوچیک رو فراموش کردم
    مشکل اصلی تحقیق نکردن قبل از زمان دادن برای انجام کار بود بنظرم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">