کتابخوانی

  • بی نام
  • يكشنبه ۱۰ آبان ۹۴
  • ۱۳:۰۵

یکی از چیزایی که خیلی وقته فکرمو مشغول کرده پستی که در وبلاگ یکی از دوستان خوندم در مورد کتابخوانی 

یکی از چیزهایی که نمیتوانم درک کنم این است که چگونه برخی دوستان کتابی که نویسنده آن برایش  سال ها وقت گذاشته است را فقط در یک روز می خواهند بخوانندش!!!
کتاب را باید با تمام وجود خواند و با تمام وجود تار و پود آن را دریافت!!!
تا بلکه اندکی بتوانی بفهمی احوالات نویسنده را.!!!

پ.ن: سیر مطالعاتی کتا ب "نون نوشتن آقای دولت آبادی" تقریبا دو هفته طول کشید!!!
چیزی که به نظر برخی دوستان بسیار عجیب بود؟!؟
اما کاش بیشتر به طول می انجامید تا بتوانم بهتر بفهممش!!!
حداقل یک ماه یا دوماه...

aghagol.blog.ir

این جملات خیلی ذهنمو مشغول کرده که دقیقا من هر کتابی که خواندم رو میخواستم بسرعت تموم کنم چون برام جالب بوده و فقط میخواستم زودتر پایان ماجراش رو بدونم بدون این که کلمه ای درمورد کتاب فکر کنم که ببینم هدف از نوشتن این کتاب اصلا چی بوده 

در این مورد واقعا ناراحتم برای همین از امروز تصمیم دارم کتاب هایی که میخونم رو واو به واو بررسی کنم که واقعا کتاب رو بفهمم نه مثله قبل فقط از داستان کتاب خوشم بیاد و بعد از مدتی اونم فراموش کنم 

چند روزی بود که داشتم کتاب نیه توچیکا نوشته فئودور داستایفسکی رو میخوندم ولی بعد از خوندن این پست تصمیم گرفتم که دوباره از اول شروع کنم و اینبار با دقت بیشتری کتاب رو بخونم 

واقعا از نویسنده این وبلاگ کمال تشکر را دارم

  • نمایش : ۳۳۳
  • saied davoodi
    :))
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">