# بی حالی#دلتنگی#درس#دوستان

  • بی نام
  • شنبه ۲۱ فروردين ۹۵
  • ۲۱:۲۵

ی وقتایی میشه حس و حاله هیچ کاری رو نداری

ی وقتایی هم میشه اینقدر انرژی داری که هرکاری رو همون موقع انجام میدی

اما اما ی وقتایی هم هست تو زندگی که نه انرژی داری نه بی انرژی هستی 

الان من دقیقا در همین حس و حالم دراز کشیدم کف اتاق خوابگاه دارم مینویسم 

بقیه بچه های اتاقم هر کدوم مشغوله کاری هستن یکی گزارش کار مینویسه یکی آهنگ گوش میده یکی نشسته بالا سر من

داره اینور اونورو نگاه میکنه (خخخخ بنده خدا لپ تابش دسته منه همیشه و کلیم اذیتش میکنم ) یکی دیگه هم که فقط اسمن هم اتاقیم با هم 

جمعا میزان حضورش تو اتاق به ده دقیقه نمیرسه کلا الان هرکی ی کاری میکنه

الان خیلی خیلی دوس داشتم حوصله میکردم بشینم درس بخونم اما هرچی فکر میکنم میبینم عمرا پاشم 

بسوزه پدر تنبلی که من یکی بیچاره شدم ههههههعععععععععععععععععععععععیییییییییی :)))

#دلتنگی#بی حالی#درس#دوستان

  • نمایش : ۳۵۲
  • طاها میرویسی
    من که دنبالتون کردم منو هم دنبال می کنید؟
    به شما هم سر زدیم :))
    دوستان هم پیشنهاد میکنم سر بزنن :)
    بانــو ...
    میگن که دوران دانشجویی عالمی داره مخصوصا خوابگاهی هم که باشی ما که فعلا تجربه نکردیم ... خوشبحالتون ... امان از تنبلی ...
    هر دوره ای برا خودش عالمی داره الان که ما دانشجو شدیم هم خیلی دوست داریم یا برگردیم به دوران راهنمایی و دبیرستان یا دانشگاه رو زودتر تموم کنیم بریم تو جامعه و کار و ی زندگی خوب تشکیل بدیم :))
    ایشالا که به زودی تجربش میکنید:)
    آقاگل ملت
    :)))
    چند روزیست هرچه پست میگزاریم شما پسر خاله گرام خنده میکنید فقط 
    ی نصیحتی راهنمایی چیزی بفرمایید ما را تا در این عمر وبلاگ نویسی به درجه بالا برسیم
    :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">