گرفتاری+ نمایشگاه کتاب+شروع دوباره

  • بی نام
  • شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷
  • ۱۲:۳۹

بالاخره بعد از مدت‌ها تلاش تونستم یک سری به اینجا بزنم 

درواقع یکی از دلایل برگشتنم این بود که به لطف پسرخاله گرامی (آقاگل) در نمایشگاه کتاب امسال با جمعی از دوستان وبلاگی بیان آشنا شدم و با این که خیلی کوتاه در جوار این بزرگواران بودم بسیار خوش گذشت بهم و یاد وبلاگم افتادم و تصمیم گرفتم بیام دوباره شروع به وبلاگ نویسی کنم

این چند ماه درگیر گرفتاری هام بودم، ان شاالله که از حالا دوباره شروع می‌کنم به نوشتن، هرچند که نوشتن من به پای دوستان بیانی نمی‌رسه

از تمام دوستانی هم که با وجود غیبتم همچنان همراهم بودن کمال تشکر رو دارم

  • نمایش : ۳۸۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">