عشق...

  • بی نام
  • چهارشنبه ۴ آذر ۹۴
  • ۱۶:۴۱

شعر_آقای_شاعر:

وقتی که چادر می‌کِشی یعنی که مَحرم نیستم
من عاشقم صِرفاً همین رفتارِ محجوبانه را
;)


پاسخ_بانوی_شاعر_:

وقتی که رو کج می کنی یعنی که محرم نیستم
من هم فقط عاشق شدم این غیرت مردانه را...

;)

من از پایان میترسیدم و آغاز کردم 

  • نمایش : ۲۷۳
  • saied davoodi
    آنقدر ترسیده ام از این همه عشقِ دروغ!
    تا به گوشم میخورد "من دوستت..." کر میشوم!!!!
    عالی بود لایک داری 






    امضا:  :)
    Afshin ♪♫
    لایک شاعرش کیه؟؟؟؟؟؟؟
    راستش نمیدونم :(
    ی جا خوندمش قشنگ بنظرم رسید گفتم شماهام بخونیدش
    پیدا کردید شاعرو به اینجانبم اطلاع دهید :)




    امضا :   :)
    khanomi ..
    گلبرگ یاسی نم نم باران ترت کرده ست
    دست خدا از روی رحمت دخترت کرده ست
    من یک جوان عاشقم ای دختر مومن
    بدجور قلب خسته ی من باورت کرده ست
    لبخندهایت بس که معصومند فهمیدم
    که مادرت ازکودکی چادر سرت کرده ست
    مشکی اگرچه رنگ مکروهیست در دینم
    ای ماه من رنگ شب امشب محشرت کرده ست
    این طلق زیر روسری از موی مش کرده
    بدتر دلم را برده چیز دیگرت کرده ست!!!
    تک بیت ابروهای تو هرچند پنهانند
    دیوانی و دیوانه ای هم از برت کرده ست
    از بس که بستی روسری را طرح لبنانی
    بیروت هم روی سرش تاج سرت کرده ست
    گاهی حجاب از بی حجابی بدتر است اصلاً
    باید بگویم چادرت دلبرترت کرده ست
    تا اندکی جرات کنم پا پیش بگذارم
    باید به عشقت بعدازاین ته ریش بگذارم
    بسیار عالی خیلی قشنگ بود :)






    امضا:   :)
    الی الیی
    خخخخخخ خداییش عجب جوابی داده
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">