روزها...

  • بی نام
  • چهارشنبه ۹ دی ۹۴
  • ۲۱:۱۰

روزهای رفته

به چوب کبریت های سوخته می مانند

جمع آوری شده

در قوطی خویش

هر کاری می خواهی بکن

آن ها دوباره روشن نمی شود

و روزی سیاهی آن ها

دستت را آلوده می کند

روزهای چوبی ات را

باید از همان آغاز

بیهوده نمی سوزاندی

این روزها اطرافیان همه یاده گذشته می افتند نمیدونم این گذشته چی داره که همه همیشه به یادش هستن نه این که خودم یادی از گذشته نمیکنم نه ولی یاد گرفتم که گذشته های تلخ رو فراموش کنم فراموش که نه دیگه یادی نکنم از روزهایی که بد بود مادرم همیشه میگه گذشته ها گذشته راس میگه چون یاده گذشته های تلخ همیشه باعث میشه گذشته های بیشتری رو تلخ کنیم با ناراحتی هایی که تو زمانه حال بوجود میاریم .

یاده گذشته خوبه ولی نه هر گذشته ای از گذشته باید خوبی هاشو یادمون باشه تا گذشته های شاده بیشتری در آینده داشته باشیم .

راستش تنها چیزی که من نتونستم هنوز باهاش کنار بیام که گذشته خوبیه یا بد درد از دست دادنه نزدیکانمه یاده کساییه که دوسشون داشتم و هنوزم دارم  راستش هنوزم خیلی وقتا یادم میره دیگه نیستن و بماند کلا نمیدونم خوبه این بیاد بودنا یا نه ...

:(

 

شعر :فکرت صادقترجمه: رسول یونان

  • نمایش : ۵۵۲
  • خانومی ...
    به نظرم این به یاد موندن ها خوبه .
    من گذشته ها رو دوست ندارم ولی استعداد زیادی توی نبش قبر کردن گذشته ها و خاطراتش دارم متاسفانه 
    من که بیشتر گذشته های خوبو دوست دارم  و سعی میکنم بقیه رو بریزم دور
    khanomi ..
    جای چوب کبریت سوخته تو جعبه کبریت نیست سطل اشغالی...مگر نه وقتی میخوای کبریت خوبی برداری ممکنه سخوته هروبرداری که عصبیت میکنه!الان متوجه پند اخلاقیش شدین دیگه؟!:)سنگین بود!
    بلی بفمیدستم :)
    miss N....
    گذشته یه دنیا خاطره داره ...
    خاطره هایی که متاسفانه بد نیستن...اما الان دیگه تکرار نمی شن
    بله و گذشته هایی که تلخ هستن و دوست داری فراموش کنی
    saied davoodi
    روزها گر رفت گو رو باک نیست.
    mohammadreza sharifi
    ممنون جالب بود
    وبلاگتونو دنبال می کنم 




    لطفا شما هم وبلاگه منو دنبال کنید
    derakhtedanesh8.blog.ir

    بچشم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">