روزهای پایانی امتحانات

  • بی نام
  • چهارشنبه ۲۳ دی ۹۴
  • ۱۶:۰۰

این چن روز دلمان برای نوشتن تنگ شده بود همش امتحان درس امتحان و وقتی نبود برایمان که مطلبی بگذاریم در این مکانه مجازی 

هفته دیگه امتحانه آخرم میدم ولی نه خلاصی نداریم این ترم بدترین ترم بود برام اصلا خوب ننوشتم احتمالاتی موجود است که نگویم بهتر است نمیدونم والا ترمای قبل درس نمیخوندیم مشکلی نبود این ترم آخه چرا این ترم بسار بسیار درسها خوندیم و خواندیم و خواندیم اما... انگار برگی هم از دفتر یادداشتهایمان را ورق نزده بودم 

آری اینست حال و روز ما در این دانشگاه 

انگار تصمیمم تصمیمی که دو سال پیش گرفته بودم اشتباهی بیش نبود 

این روزها فکرها خواب را از چشمانم برگرفته اند که چه کنم رشته را برباد دهم و رشته ای دیگر پیشه کنم .کنکور بدهم یا ندهم این فکر از سرم بیرون نمیرود که نمیرود

نمیدانم

نمیدانم

چه خواهد شد آخر ...

  • نمایش : ۴۰۸
  • saied davoodi
    وات تو دو اور نات تو دو؟
    چی میگی؟
    یکبار خودت بخون من نفهمیدم چی شد آخر!
    فقط فهمیدم گند زدی به امتحانا!
    ومیدونم5روز دیگه خراب میشی تو سر ما:دی
    مقادیری انیمیششن هم بیار ببینیم.

    با وضع و حاله بنده خودمان هم چیزی از نگارشمان نفهمیدیم 
    کله مضمون نوشته همون خرابی امتحانات به شکله فجیع با وجوده خواندن بسیار بود 
    با این وضع نا معلوم است که بشود بیاییم 
    تا ببینیم چه پیش آید
    :(
    khanomi ..
    ان شاالله بهترین تصمیم رو بگیرید:)
    ایشالا
    مهدی ابوفاطمه
    لایک
    موفق و سربلند باشید
    مشاوره کنیدو کنکور رو فراموش نکنید
    همیشه راه برای پرواز به سوی موفقیت باز است اما با سختی
    ممنون
    مهدی ابوفاطمه
    دیر به دیر آپ می کنید؟
    سلام بله چند روزی هست مقداری درگیری دارم نمیتونم پست بزارم 
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">