سال های زندگی

  • بی نام
  • يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴
  • ۱۲:۰۳

داشتم در فضای مجازی گشتی میزدم که به جمله ای برخوردم که میگه :

مردمی که بیشتر ورزش میکنند ، بیشتر عمر میکنند ….

اما چند سال بیشتر را در باشگاه عرق میریزند !

جالب بود برام نمیدونم شاید درست بگه راستش خودم که برهمین عقیده ام شایدم بیشتر، اصلا عمر طولانی میخوام چیکار تو این چند سالی که از خدا عمر گرفتم کاره مفیدی نکردم که هیچ باعث ناراحتی خیلیام شدم نمیدونم شماها چه استفاده ای کردید از عمری که ازتون گذشته شاید کارهای مفیدی انجام داده باشید شایدم نه من که خیلی دارم به این موضوع فکر میکنم هر روز یکی از ذهن مشغولی هام اینه که چه کاره مفیدی تو این بیستو اندی ساله زندگیم انجام دادم  که یادی از من در تاریخ باقی بمونه یا این که آیا اصلا کاری میتونم انجام بدم که مثله خیلی از شخصیتهای بزرگ خیام ، کاشانی و خیلیای دیگه بشم ؟؟؟ چون اگه کاری نتونم بکنم اصلا برای چی زندگی کردم  وجود من چه فایده ای داره برای آدما اصلا آدما نه برای اطرافیانم چه سودی داره آیا بود و نبود من فرقی در زندگی دیگران ایجاد میکنه؟؟؟

من که خیلی بهش فکر میکنم شما چطور؟؟

  • نمایش : ۴۰۸
  • saied davoodi
    طیب الله جوان.
    .
    زندگی بیمار است
    دو روزی را که بر بالای این بیمار باید زیست
    اگر دردی ز جانش بر نداری ناجوانمردیست
    اگه بشه که خوبه مسئله اینجاس که آیا میتونیم دردی ازش کم کنیم؟؟
    :)
    سعادت سلیمانی
    از این پست نتیجه میگیریم ورزش بد است.



    +یه هدف برا خودت انتخاب کن
    +فکرای منفی رو از سرت بیرون بنداز
    + به دنیا اومدی تا زندگی کنی 
    + به دنیا اومدی تا از زندگی لذت ببری
    +تو هیچ فرقی با آدمای دیگه نداری
    + تو میتونی مث حافظ و سعدی و رازی باشی چون هیچ فرقی در توانایی های تو با اونا نیست
    + خودتو باور کن
    + ببین تو چه زمینه ای استعداد و علاقه داری
    + یک جا نمون و حرکت کن
    + حتی آبی که یه جا بمونه مثل مرداب گندیده میشه پس جاری باش
    + و فراموش نکن که خدا خیلی دوست داره


    آخیش خسته شدم :)
    ممنون از وقتی که گذاشتی :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">