دلتنگی...

  • بی نام
  • دوشنبه ۲۳ فروردين ۹۵
  • ۰۴:۲۷

تا حالا شده دلت برا کسی که فک میکردی هیچ حسی نسبت بهت نداشته تنگ بشه ؟؟

برا من شده خیلی هم شده ...

این برای خیلیای دیگه هم نسبت به شما و من اتفاق میوفته.

دوتا رو یک سالیه دلم براشون تنگ شده اما حیف که دیگه نیست تا ببینمش و حسمو بهشون بگم!!!

یکی رو دوساله کنارمه اما بازم انگار کنارم نیست و حسابی دلم براش تنگ شده !!!

وهمینجور یکی ها و دوتا های دیگه که اگه بخوام بنویسم در حوصله هیشکی نیست .

اما ، اما یکی هست که تازه متوجه شدم که چقدر دلش برام تنگ میشده 

کسی که از اول هم دلش برای من تنگه تنگ میشده کنارم بوده و انگار کنارم نبوده 

کسی که من نمیگم هیچ حسی چون حسه دوستی بوده ولی حسی نداشتم بهش

و چه عذابی میکشیده !!

الان واقعا دلم براش تنگ شده الان که اون واقعا فراموش کرده منو 

چی بگم والا...

لپ مطلبی که میخوام بگم اینه که :

بیاید یک کمی بیشتر به افرادی که پیشمونن و باهامون ارتباط دارن و نوع رفتار هر کدومشون بیشتر توجه کنیم 

بیاید جزءیات اطرافیانمون رو بررسی کنیم تا بعدها حسرت اینو نخوریم که چرا اون موقع نفهمیدیم و حالا تنها کاری که میتونیم بکنیم دلتنگیه و بس

  • نمایش : ۳۵۸
  • پروانه شیخ
    کاملا درسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">