تغییر نامی ناگهانی

  • بی نام
  • دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵
  • ۲۰:۲۶

اسم وبلاگ رو گذاشتم بازیگوش 

هیچ ایده ی اولیه ای پشتش نبود 

همینجوری حوصلم سر رفته بود

دمه افطارم بود 

هیچیم به ذهنم نرسید

اسم وبلاگ رو عوض کردم

:) 

  • نمایش : ۶۰۴
  • آقاگل ‌‌‌‌
    بزن بازیگوش بعد جلوش یک پرانتز بزرگ بنویس انونیموس قدیم خخخ
    :)))
    سیّد محمّد جعاوله
    خوشم اومد از اسمش
    خوبه
    ولی بازیگوش تنها صفا نداره

    الان که چیزی به ذهنم نمیرسه 
    اگه چیزی به نظرتون رسید برای شنیدنش مشتاقم 
    :)
    خادم هیئت
    سلام دوست عزیز

    من وبلاگ شمارو دنبال کردم
    ممنون میشم دنبال بفرمائید

    یا علی
    خوشحالم که به جمع دنبال کنندگان من پیوستید 
    دنبال شدید :)
    گروه فرهنگی صبح امید
    پویش صبح امید

    طاها میرویسی
    بازیگوش الان له میشه :))
    نه بابا فیکه فک کنم :|
    :)
    محسن مقدم
    سلام من از دنبال کنندگان وبلاگت شدم خوشحال میشم شما هم اینکارو بکنید البته قول میدم پشیمون نشی سپاس خدافظ دوست خوبم
    ممنون 
    دنبال شدید :)
    Fatemeh az 79
    سلام دوستم
    وب خوبی داری...
    دنبال میشی :)
    خوشحال میشم دنبال کنی و به وبم سر بزنی.
    مرسی^_^
    ای به چشم 
    وبتو نگاه کردم کلی شاد شدم 
    :)))))
    Fatemeh az 79
    چنقده خوووب ☆_☆
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی